Alla inlägg under mars 2013

Av emilia gunnar - 22 mars 2013 12:44

Godeftermiddag! Idag är Emilia i Sunne och jag i skolan på en tråkig svenska lektion:( men det blir lite kul idag iaf! Vi ska ha en debatt! Och jag är emot att sluta sälja cigaretter och för rökning ;)
Seeya och ha en bra dag!!
/I

Av emilia gunnar - 15 mars 2013 16:19

 

tjo! isa här!

vi (ska vara) är ledsna för att vi inte bloggade igår och inte i förrgår heller... senast vi bloggade var i förrgår...

aja! idag har det varit en rätt tråkig men ändå helt okej dag, emilia och en kompis till oss hade snöbollskrig... och jag stod inne och skrattade ihjäl mig... så fula

sen var det godisätning

puss /I

Av emilia gunnar - 13 mars 2013 12:54

Tjena bloggen, idag har vi haft hkk och inställd musik :( iaf nu ska vi ha mentorstid... och sen elevens val Wow aja hejdå. <3// E&I<3

Av emilia gunnar - 13 mars 2013 12:54

Tjena bloggen, idag har vi haft hkk och inställd musik :( iaf nu ska vi ha mentorstid... och sen elevens val Wow aja hejdå. <3// E&I<3

Av emilia gunnar - 12 mars 2013 13:06

Hejsaan! emh idag har vi haft so... UCH! såååå segt... Iaf, nu ska vi ha engelska... (nåt roligt iaf) aja...

jag ska snat till tandläkaren woow... not!... // Emilia! 

Lunchen va okej idag... Har haft det lite konstigt... Sett en vidio, med någar som snackade skit om en kompis till oss.. ej okej! (nämner inga namn) Men det va fett lågt och detta ligger då ute på fb...! Jag tycker fan inet att detta är okej..

 Aja... nu måste vi dra hejdå! 


     

Av emilia gunnar - 11 mars 2013 12:06

Hej, Emilia och isa här. vi har besämt att göra en blogg tillsammans. vi har 2 egna oxå kolla gärna dem. http://.popcorngunnar.bloggplatsen.se och http://nattstad.se/isahellgren. kolla dem snälla :)

Vi är 2 tjejer från 8:an vi älskar att va med kompisar och va ute! min högsta dröm är att bli känd genom sång och dans.// Emilia.

Och Isas högsta dröm är att bli känd genom sång och bloggning.// Isa.

vi ska försöka blogga varje dag! hoppas ni gilar den.

Här kommer det 2 bilder på oss :)<3 


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards